Tema: Re: espace III 2.2dt (ne dti) vs Voyager 2.5 TD VM
Autorius: va
Data: 2010-12-26 21:25:08
Aciu uz pasiulyma, bet jei paciam galva skauda - aik ir gydykis.
P.S. turiu vojadzeri, tiesa benzinini/spiritini/dujini. Esu prisiskaites ir
prisiklauses pakankamai apie ju dyzelines versijas, tad galiu pasakyt, kad
arba tau turi smarkiai pasisekt, arba ta "ekonomija" ishlys per subine. Ir
automatine deze cia ne prie ko...