Tema: Re: espace III 2.2dt (ne dti) vs Voyager 2.5 TD VM
Autorius: Eciffo
Data: 2010-12-26 19:24:27
Apie Espesus zmogai raso kad senas  2.2dt (ne dti !)- puse varpos o man toks
ir reikalingas degint nekondicinei saliarai.O bet visa kita anot  turesjusiu
si dziaugsma -byra  random/nonstop.
Apie Vojagerius kaip supratau - pyzdavoja   byrancius po 300kkm automatus
,kurie komplektuojami su puikiaisiais,naudojanciais 20ltr duju  3.8 v6.

Nu ir nepamirsta "pagirt" VM motori 2.5 td.
Bet, kita vertus laimingu VM 2.5td  juzeriu pasitaiko daugiau nei Espeisu
vadeliotoju.
Gal sakau pasirinkus krumpliaratini varianta ,(be bugovos grandines),
sutaupytos ant  dirzu keitimo leshos padengs galvu/keliku/spilku  remontus?