Tema: Re: Sankaba?
Autorius: foonia
Data: 2010-12-21 09:43:33
Su pagalvem manau OK, vibraciju ir pan. pasaliniu reiskiniu nepastebeta.
Isminamas guolis jauciu turetu zysti ismynus jeigu kas su juo butu. Man vat
ir kyla itarimas ant to sankabos reguliavimo mechanizmo, pas forda visi
reikalai reguliuojantys trosu itempima is prigimties matyt bugovi (mondeo
rankinio mecahnizmas pvz.)