Tema: Re: Sankaba?
Autorius: Vai
Data: 2010-12-21 08:20:23
Cia tau nenusispaudzia sankaba, pas forda prie pedalo yra tokia plastmasine
savireguliuojanti xuinia, kuri troso ilgi koreguoja, kuri, deja megsta
sugesti, man ant escort buvo taip. Sutvarkiau ta mazga ir vistiek blogai,
pakisau saibu kad trosa dar trumpinti, kuri laika ok, vel pakisau saibu, vel
gerai, paskui pyst ir trosas nutruko :) Pasirodo, jis gaidys, po viena gija
trukinejo ir vis ilgejo iki tiek kad tas reguliatorius nebesusitvarko.