Tema: Re: Vectra 2.0 DTI kuro sanaudos stipriai padidejo
Autorius: CodeC
Data: 2010-12-17 13:48:39
On 12/17/2010 01:43 PM, M wrote:
> Nu kol kas nieko labai gasdinancio neparasei. Manau visai tiktu "vidutinio
> dydzio kibiro" vaidmeniui. aisku didziausia beda beveik visu ju tikros
> ridos.........
> o kaip dinamika? lekia kaip vejas? ar vezlys?

nu manau, kad tai yra labai subjektyvu. kam ko reikia. as asmeniskai is
dyzelinio universalo ir nesitikejau lenktyninio automobilio.
bet siaip tai sociai ten tos traukos. gal kiek bukas kol saltas.
dazniausiai pajudant prie sankryzos ar panasiai kitu stabdyt netenka, ir
iki dugno spaust taip pat. kas liecia valdyma ir dinamika man viskas
sitam auto optimalu.
aisku jei tikslas lenktyniauti gatvese tai gal kitos pasieskot reiktu :)