Tema: Re: Vectra 2.0 DTI kuro sanaudos stipriai padidejo
Autorius: CodeC
Data: 2010-12-17 13:08:41
On 12/17/2010 12:55 PM, audrius wrote:
> 2 pazystamus turiu - abu baisei patenkinti, tiesa - vienas turi sena sedana, kitas viena is pirmuju v70, tai abu nemazai mokejo, bet viskas ten labai dziugina.

as vazinejau truputi dar su v70 T5 universalu biski. labai nesigilinau i
jo bukle, bet nesuzvejo. kiek girdejau, tai ir investuoja i ji beveik
pastoviai, ir ne i varikli, bet siaip i visokia mechanika, greiciu deze
parejo, poto su stabdziais vel kazkas ten brangaus buvo nutike.
aisku tiketina kad paeme viena is tu 'lediniu' uz 5klt.
o salonas pas v70 tai barska dar zymiai labiau nei pas 850.
ir po kapotu truputi viskas labiau sukista, nes jis net vizualiai siek
tiek trumpesnis.