Tema: Re: help del draudimo
Autorius: Tomas M.
Data: 2010-12-16 11:57:13
TAIP, visada ir buvo.  paskaiciuoja zala ir siulo remonntuotis savo
siuluomuose servisuose, nes jie pasirase sutartis ir parasciau pervesti
pinigelius. jei nori tvarkai kur nori tik pinigu suma deriniesi su draudimu,
o jei nesitvarkai tai  gali pasiimti ju siulomas babkes

Tomas M.

"estas" <estas@work.com> wrote in message
> Buvau draudime, tai del to trecio punkto pasake, kad galiu tvarkyti
> norimam servise, bet jie vistiek skaiciuos pagal standartinius ikainius ir
> jei servisas suskaiciuos daugiau, nemokes. Kaip elgtis tokiu atveju?
> Prasyt serviso, kad suderintu samata su draudimu, pries pradedant darbus?
> Ar nieks taip nezaidzia?
>
> "Tomas M." <tamosiuko@gmail.com> wrote in message

>>> 2. Siulo remontuoti servise is ju saraso.
>>> 3. Galiu varyti i savo norima servisa, sutvarko, israso saskaita