Tema: Re: help del draudimo
Autorius: estas
Data: 2010-12-16 11:47:59
Buvau draudime, tai del to trecio punkto pasake, kad galiu tvarkyti norimam
servise, bet jie vistiek skaiciuos pagal standartinius ikainius ir jei
servisas suskaiciuos daugiau, nemokes. Kaip elgtis tokiu atveju? Prasyt
serviso, kad suderintu samata su draudimu, pries pradedant darbus? Ar nieks
taip nezaidzia?