Tema: Re: ar kas montavot egr bypass?
Autorius: padugne
Data: 2010-12-12 10:59:50
On Sun, 12 Dec 2010 00:28:35 +0200, Sharkius wrote:

> Manau klystate... netgi dristu teigti, jog nusisnekate... nes siaip ar
> taip cia ir reikia kad degtu "karsciau", o jei "karstis" per didelis
> tiesiog galima sumazinti kuro kieki.... degimo greitis kaip ir px, nes

Negalima. Nes tas karstis yra labai trupalaikis ir daugiau silumos
sunaudojama degimo kameros daliu sildymui beigi maziau tam kad atlikti
naudinga darba. Kitaip tariant variklis labiau kais ir maziau valins.

> dyzelinas nera bendzinas, jis betkokiu atveju dega letai, juo labiau
> kuro ipurskimas jau nuo priestvaniniu laiku, dyzeliuose vyksta beveik
> viso kuro deginimo takto metu....

O as drystu teigti, kad taimingas ir degimo greitis toli grazu ne px net
ir dyzeliams.

Kaip gyva pavyzdi galima paimt TDI. Visi puikiai zino kokie jie
triuksmingi ir "rupus". Ir problema butent tame, kad del savo
konstrukcijos ypatybiu jie tiesiog iskarto suvaro visa kuro porcija kuri
visa ir detonuoja. O pvz dabartiniai CR'iniai dyzeliai kura ipurskia
porcijom, pvz 5vnt per takta. Todel dirba minksciau ir tyliau. Tai yra
vienas is keliu didinti variklio darbo efektyvuma (t.y. galinguma/
taupuma).

Kitas yra pasirupinti kad ir tos minetos 5 porcijos sudegtu kuo leciau ir
vesiau. Jei kaip tu sakai dyzelis pats savaime degtu letai, tada nebutu
problemu su azoto oksidais, kurie butent ir susidaro del to, kad misinys
sudega greitai (ir kaip pasekme - karstai).
Be to is mechanines puses nenaudinga, kad energija issiskirtu trumpu
stipriu impulsu. Ir ne vien del triuksmo beigi purtymosi, bet ir del
konstrukcijos darbo efektyvumo. Zymiai geriau jei stumokli veikia tolygi
jega.

--
kthxbai.