Tema: Re: ar kas montavot egr bypass?
Autorius: padugne
Data: 2010-12-11 22:37:36
On Sat, 11 Dec 2010 21:57:37 +0200, LabaiNeSpauda wrote:

> Nepasiteisino tokia technologija isgaut 5 ekologijos klase. Vazineja
> autobusu kazkiek, y furas dejo, bet nepaplito. Smulkmenu nzn. Kaip
> suprantu argumentai neabai kazkaip. Skaiciau, bet neradau apie ekonomija
> is egro.

O as kazkurioj technikai skirtoj murzilkoj skaiciau kazka apie 5% 
neitakojant variklio reakciju i gaza. Dyzeliam beje aktualu ir tylesnis 
darbas.

> Va tau info is MANo:
> Euro 5 lygio varikliuose D20 ir D26 sukimo momento ir galios kreivėse
> niekas nesikeičia.
> Nors dyzelino sąnaudos gali būti procentu ar dviem didesnės nei Euro 5
> analogiškų parametrų
> motoruose su SCR katalizatoriumi, tačiau tokiuose varikliuose nereikia
> naudoti Adblue.

Na ir? Kuria prasme nepasiteisino? Seip tokiu variklius stampuoja ir 
skania. Ir lyg ir nesiskundzia.

Lengvosiom su Euro5 EGR beje bus privalomas ir be rimtu burtu nelabai 
isoperuojamas.

-- 
kthxbai.