Tema: Re: Danushis langu skystis
Autorius: zlc
Data: 2010-12-03 09:40:17
o tu nepavydek, as vat susikaupiau ir nuejes ispompavau vasarinio skyscio
visa bakeli, tada su siltu vandeniu liedamas bandziau atsildyt slangeles,
purkstukus, bet nepavyko :) Tai pasinaudojes kazkieno patarimu is cia,
nuvariau i tekstiline plovykla ir viskas puiku, ir masina svari ir purskia
ant langu :)