Tema: Re: Danushis langu skystis
Autorius: viskas.bus.gerai
Data: 2010-12-03 08:09:21
Persiprasau jei labai izeidziau, nebutina tai priimti taip asmeniskai.
Pas mane neuzsala normaliomis salygomis, vaziuojant jau su isilusia
masina, nes ir stiklas buna siltas ir skystis pasiles nuo variklio, o
jei ryte pradeti tik isedus purskineti tai nieko nuostabaus. Tikrai bent
tokiais orais tokiu problemu pas mane niekada nebuvo. Dyzelio neperku
visai pas mane benzas ir tikrai nevogtas :) Kokis temos autoriaus
klausimas tokis ir atsakymas. Del to tikrai nera ko kaltinti stiklu
apiplovimo skysciu gamintoju. Blyn kas cia atsitiko, kad ant salto lango
uzsala, ne nu pypiec, lygtais kada nors kitaip budavo.