Tema: Re: Reikia parinkti varikli
Autorius: E-Zyz
Data: 2010-11-30 10:55:27
> realiai kazka perdirbinejant pigiau nelabai gausis.

Nu ka as zinau... 1200Eur uz ta aviacini. Tai manau, kad tikrai imanoma pigiau issisukt.

> reikes kazkokio
> reduktoriaus ar bent papildomo veleno , kitaip alkunini istums is variklio,
> nepritaykytas jis tangentinem apkrovom,

Sitas tai savaime suprantama.

> reikes propo kuri vel bus sunkoka
> parinkti prie variklio parametru.

Taigi yra skaiciavimai, cia ne problema.

> nors siaip paprasciausias varijantas kad
> ir tos corsos variklis montuojamas zemai

Panasu, kad neblogas variantas, tik tiek, kad man tas ausinimas nepatinka...

> ir dirzine dantyta pavara
> perdavimas i virsuje stovinti velena ant kurio ir montuoji sraigta.

Butent taip ir galvoju daryt. Tik gal ne dantyta dirza, bet trapecinius desiu, dar neaisku...

> lietuviskam foruma gali pasidairyti kas propus drozia lt. tiesa propo kaina
> kazkas apie 200 litovcu jei neklystu.

Ne tiek jau ir daug, sakyciau.

> Siaip saunus projektelis, tik dugna
> jei ivalties panasu daryti tai vasara dar ir po bala palkioti galesi.

Sito dar nenusprendziau...

Taigi, manau, kad su 1000Lt tureciau issisukt: tarkim, variklis apie 400, propas 200, reduktorius dar kokie 200. Na, kad ir 1200Lt, vis ne 1200Eur, ypac kai patikimumas - visiskai nesvarbus dalykas siuo atveju.

cust.software@gmail.com
Programavimo darbai:
  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
  OS; PC, embedded platformos).
Elektronines aparaturos kurimo darbai,
CPLD, FPGA programavimas.
P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)