Tema: Re: Reikia parinkti varikli
Autorius: Miegapele
Data: 2010-11-30 10:42:58
realiai kazka perdirbinejant pigiau nelabai gausis. reikes kazkokio
reduktoriaus ar bent papildomo veleno , kitaip alkunini istums is variklio,
nepritaykytas jis tangentinem apkrovom, reikes propo kuri vel bus sunkoka
parinkti prie variklio parametru. nors siaip paprasciausias varijantas kad
ir tos corsos variklis montuojamas zemai ir dirzine dantyta pavara
perdavimas i virsuje stovinti velena ant kurio ir montuoji sraigta.
lietuviskam foruma gali pasidairyti kas propus drozia lt. tiesa propo kaina
kazkas apie 200 litovcu jei neklystu. Siaip saunus projektelis, tik dugna
jei ivalties panasu daryti tai vasara dar ir po bala palkioti galesi.