Tema: Re: Eismo organizavimo pakeitimas Vilniuje
Autorius: Faktas
Data: 2010-11-23 12:06:15
Apie pėsčiųjų sąlygas tai net neverta ir ginčytis, padėtis apgailėtina.
Pėstieji išeina iš už krūmų, perėjos nepažymėtos, neapšviestos, bortai nenuleisti ir t.t.
bet kam tai įdomu, svarbu su automobiliu patogu į parduotuvę ar į darbą nuvažiuot.
Aišku, kad normaliai darant, ten pirmiausiai turėjo sutvarkyti tą pėsčiųjų marrutą aplink.
Bet mano nuomone geriau jau uždaryti perėją, nesutvarkant, nei ją palikti ir gauti dar kelis žuvusius/sužeistus.