Tema: Re: Eismo organizavimo pakeitimas Vilniuje
Autorius: Korke
Data: 2010-11-23 10:02:20
"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
news:icf727$q16$1@trimpas.omnitel.net...
> Pagaliau kažką padarė :) man kaip vairuotojui dar geriau, bet
> atsižvelgdamas į faktą, kad ten svarbus pesčiūjų kelias, būčiau visai
> patenkintas ir šviesoforu su knopke..

Su chujopke blet, dabar kiekvieno shalasho gyventojas gyvenantis prie bet
kurios gatves, butu tai kokia uzkampine, ar viena is pagrindiniu
magistraliniu miesto transporto arteriju turi tureti asmenini sviesofora
pakeliui iki kiosko kitoj gatves pusej arba isvaziaviams is jo kiemo turi
sutapti su "zaliosios pabangos" pradzia. nixuja atsiprasant. Miestas tai
visuma, tiek gyventojai tiek transportas ir turi buti paisoma ir vienu ir
kitu. Sioje gi vietoje pereja buvo kazkoks nesusipratimas...8 juostu kelias
placiausias, srautas milziniskas, aisku kedastas koks sakytu reik padaryt
40km/h ir sviesofora su knopke + pora gulinciu mentu, va tada visi bus
saugus blet. Gyveni Seskines ar Gelvonu g, reik patekti i centra, tai
keliauji i stotele per tilta, ar prie pat kalno esanti ar prie poliklinikos.
O jei ir teks kirsti kokia 2 juostu gatvele tai nenumirsi tikrai ir visiems
bus saugiau. Griztant islipi atitinkamai stotele pries ar po tos vietos.

> Ne viena karta ten važiavau (ypač į centro pusę) kai pasileidžia koks
> pestysis be atšvaitų kurio nė velnio nesimato, nes jis nesiteikia net
> stabtelt, nes mat "nešviečia raudona"..

tai cia is abieju pusiu tas pats, i poliklinikos puse varant irgi, uzkyli i
sesku kalna, 4 juostos, ten dar kokia uzmarsuoliai puola is 4 i pirma
migruoti , kad ant tilto lipt, is Seskines g isukineja pries ta pereja kitos
auto, kur artejant prie perejos nesuprasi ar jos isibegineja, ar
praleidineja kazka, viena kita lenkia nes ana greitejimo juost amatai letai
vaziuoja, o cia dar keglis iszygiuoja knysle uzrietes, jei pats ir
sustabdysi tai dar ziurek kad i gala su vejeliu lekiantis neiskirstu, nes ne
visi tokios egzotikos kaip perejos 8 juostu gatveje mate. Cia net blogiau
nei Kaune kur posukis i kaire isvaziuojant is aiksteles 6 juostu kelyje
leidziamas =]