Tema: Re: ot.kasos aparatas
Autorius: Zenonas
Data: 2010-11-23 12:23:37
Kaip su žodiniais paaiškinimais būna patyriau "savo kailiu".
Savo įmonės buhalteriją tvarkiau pats. Buvo neaiškumų - pasiklausiau -
nelabai sugebėjo paaiškint, tai dariau kaip suvokiau. Po mėnesio parodžiau
ir paklausiau ar gerai darau - gerai, atsakė. Po mėnesio kito dar pas vieną
pasitikslinau - gerai. Jeigu gerai tai ramiai sau ir tvarkaus. Po metų - bac
patikrinimas ir... pasirodo negerai dariau: mokėk delspinigius ir baudą...
Daugiau paklausimus tik raštu siunčiu ir renku atsakymus raštiškus, o "ne
viena boba sakė..."