Tema: Re: ot.kasos aparatas
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-11-18 23:03:07
vyksta prekyba - labai lankstus terminas.
Pas mane 2 imonese vyksta prekyba jau virs desimt metu ir jokiu EKA
nenaudojam....
ir vargo bau nematom....

Kitas dalykas - jei vyksta prekyba tarp fiziniu asmenu ir taves beigi
atsiskaitomas grynaisiais pinigais, taciau ir tokiu atveju EKA nera butinas
jei turi kantrybes rasyt kvitukus, orderiukus ir kt...
Anyway su EKA yra smagiai daugiau knisliavos jei jis nenaudojamas daznai
(atidarinet, uzdarinet, ataskaitos ir t.t.)