Tema: Re: Kuo uzpildyt hidraulini domkrata?
Autorius: klausiu
Data: 2010-11-21 11:08:52
> As tai truputi nesuprantu, kam googlint, gaist laika jei parasyta aiskiai
> ant domkrato kad pilti hidrauline alyva, parasyta ir kiek ipilti. gi
> skirtingi gamintojai, skirtingai gali nurodyti ir googlas gali visai ne
> apie
> ta domkrata rasyti. ant keturiu ratuku vazineja ir 50 tonu kranai... tad 4
> ratukai dar nereiskia kad daiktai vienodi..

Na apie tepala jau aisku, bet kur as sventa diena imsiu specialiai
hidraulinio, galvojau gal su variklio tepalu issisuksiu turedamas laisvo
laiko :) Ok, reiks specialaus isigyt.
O va pro kur pilt ir kaip tikrint ar jau puse??? Man neaisku issivertus ta
aprasyma su altavista.
Prisegu siek tiek foto, gal pagal jas pavyks nustatyt pro kur pilt: