Tema: Re: ebay muitai?
Autorius: Eex
Data: 2010-11-17 13:32:07
kad is akies nelabai. pamenu siunciausi tokius rankinius popieriaus
smulkinutuvus, tai tam, kad ismuitinti, turejau susirasti produkto aprasyma,
specifikacijas beigi paypal ataskaita ir viska nusiusti muitinei. pagal tai
jie man uzdejo gal 50 pinigu muita (sumine prekiu verte gal kokis 150lt
buvo). cia sitaip buvo pries kokius pora metu...
dar pries tai siunciausi zieda uz ~300doleriu, tai jokio muito nebuvo.