Tema: Re: ebay muitai?
Autorius: M&M
Data: 2010-11-17 13:22:21
beigi reiktu atkreipt demesiu, kokiu kurjeriu bus siunciama preke. viena
preke siunte man per DHL - pasambino ir pasake, kad preke sulaikyta
muitineje, o uz ismuitinima uzsiprase ~200lt. pasirinkau, kad
isimuitinsiu pac, tai kazkiek sutaupiau pinigo, praradau marias laiko,
bet gausiai gavau patirties :) pirmiausiai nuvaziavau prie oro uosto
esancius muitines terminalus, uzsipildziau popieras ir paaiskejo, kad
man reikia susimoketi ~200 muito. ta galima atliktu kad ir artimiausiam
banko filiale, katras randasi oro uoste. uz pinigu priemima medicinos
bankas pajame kuklius 15lt komiso :) gryzius atgal y muitine, paiskejo,
kadangi as neturiu sutarties su terminalu, uz prekes isdavima turiu
susimoketi 30LT, gerai, kad bent jau situos pinigus prieme vietoje  (DHL
ji turi, bet ta diena jau neplanavo jokiu prekiu imti). dar 15 min ir
preke mano rankose :)
antru atveju siuntinys atejo per LT pasta - laisku buvau informuotas,
kad paskaiciuota tiek tai muito ir kad galiu susimoketi acijamdamas
siuntiny. Jokiu papildomu mokesciu, ilgu proceduru muitineje.
didelis pliusas LT pastui!