Tema: Re: Neramus laikai zenonu savininkams
Autorius: arunazz
Data: 2010-11-16 20:30:19
O jei i nigeriecio saskaita pervestum $ ir sauktum, kad kubiliski valdzios sprendimai blogi, tipo kodel neuzdraude sukciavimo?
Ir kokio byb... detis tuos kitaiskus xenonus, jei gamintojas nenumate?

Postkomunistiniu valstybiu homosovietiku mentalitetas - mano lempos ryskesnes, mano masina naujesne ir t.t..