Tema: Re: Neramus laikai zenonu savininkams
Autorius: Romas
Data: 2010-11-16 15:09:10
nieko neklysti , ten vaziuoji ir masinu su ksenonais nepastebi , jie netrukdo
kadangi originalas.
o Lt netikri gzenonai (zenonai) yra blogis , nors didzioji dauguma garsiai skelbia,
kad sviecia geriau, nieko neakina, ir t.t.
kazkada klijentas servise garsiai pasake - jei pas mane masinoje nesvies ksenonine
sviesa , tai visi galvos , kad esu kaimietis,  ::))
nors dabar kaime be ksenonu irgi geda vakare isvaziuoti ko gero.::)))

romas