Tema: Re: nuoširdus prisipažinimas 2
Autorius: arulis
Data: 2009-04-07 21:21:08
karta antraelininke sunervavo mane - velkasi ant 110-115 kai leidziama 130
antra juosta. vaziavimas is galo pora minuciu, paskui ilgos lempos , paskui
ir ilgaaaaas pypypyp nieko nedave, aplenkiau tarp antros juostos ir zalios
vejos v pritirku. ziurejo didelem akim kazkokia seimune berods. matyt nieko
ir nesuprato....