Tema: Re: nuoširdus prisipažinimas 2
Autorius: AuriZzZ
Data: 2009-04-07 09:55:03
Važiavau cia su vienu, gana žinomos st. bendroves dir. pavardžiu neminėsiu
su Land cruizeriu, nu ir px jam. važiuojam iš vln link kryžkalnio, žiemą,
jau tamsu, eismas intensyvus, anas velkasi antra juosa 110-120 iš paskos ir
nevienas ilgom mirksi, klausiu kodel nesirikiuoji.  - a man nepatinka arti
to kelkrascio, dar iššoks kas, ar dviratis koks, kam reikia apsilenks..
nu ir ka tu jam..