Tema: Re: Problema del neeksloatuojamu automobilio.
Autorius: Feniksas
Data: 2009-04-07 17:09:40
man uzteko pasakyt, kad issiliejo benzinas, vaikai zaidzia viduj, vienas
susizeide,
bega tepalai - dingo per savaite... nors pries tai, kai ten atsikrausciau
stovejo virs 1metu tai tikrai.

tiesa, kai pasakiau numerius, sako budetoja tai cia raudona volvo, sakau
tikrai ne - cia pilkas rover'is

isvada: sukeist nuo tokiu 2 stovinciu trantu numerius, manau, kad pagelbetu
:))