Tema: Re: Problema del neeksloatuojamu automobilio.
Autorius: Mechanikas
Data: 2009-04-07 13:08:02
vava kaip tik sito puslapio ieskojau :)

Tai va raso kad isregistruota, ale prasukus ta pati numeri per VRM.LT kur
ieskomi automobiliai raso man taip: Dėmesio! Ši transporto priemonė (ar
jos agregatas) įtraukta į Ieškomų transporto priemonių duomenų bazę!
Įvykis: 	Valstybinių Nr vagystė (pametimas)

jau visai idomu darosi.....

Tai ka 112? Ar ka kita patartumet?