Tema: Re: Ford mondeo, katalizatorius arba biesai zino kas
Autorius: Saulius74901
Data: 2009-04-07 08:34:28
Na kiek zinau su lempute "check engine" kompas kartu apriboja variklio 
galia. Bent jau man taip buvo, bet mano variklis kitoks. Maniskis neijungia 
turbinos tada. Vaziuoti galima, bet netraukia ir tiek. Pas rusus 
(www.mondeoclub.ru) apie kuro siurbli keleta postu skaiciau, paskaitinek, 
visgi manau kol kas kuro siurbli ziuret reik.
Del serviso aiskus patarimas, kelias veda i Vista, nepigu, bet padeda 100 
proc. As kai saviske tvarkiau tai bandydamas isvengti Vistos "dideles" 
saskaitos netoli 500 lt isleidau kituos servisuos ir niekas nieko nerado, 
netekes kantrybes susikaupiau finansiskai ir vaziavau i Vista. Taigi 
remontas uz 170 lt ir masina po valandos ne vaziuoja, o skrenda.
"SenasKrienas" <mail@eik.ten> wrote in message 
news:grdk7a$75d$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki
>
> Bandysiu remontuotis per Interneta :). Auto: ford mondeo 2004 m. 
> Susiduriau su idomia situacija: viskas prasidejo, kad uzsidege lepute 
> "check engine". Servise diagnostikoje kompas parode, kad katalizatorius 
> parejo, uztat dega lempeck. Lepute tam kartui servise nugesino, kazkuri 
> laika ji nedege, po to vel uzsidege. Servise kompas parode ta pati - vel 
> sita "flag'a" nuresteino ir vel buvo OK (servise pasake - vcazinek, 
> nekreipk demesio). Veliau, mano supratimu buvo nesusijes reikalas - buvo 
> pakeistas bendzino siurblys, kuri laika buvo gerai. Bet, pravazaiavus apie 
> 500 km prasidejo problemos - dingo trauka (iki 140 km/h dar isibegeja, po 
> to dusta, tenka permesti zemesne pavara ir vel isibegeti). Ir!: bendzino 
> likus ~ puse ir maziau bako, netraukia tragiskai - iki 60 - 80 km/h dar 
> galima isibegeti, bet ne daugiau. Pripili pilna baka - trauka zenkliai 
> pagereja (asmeniskai as niekaip nerandu rysio tarp katalizatoriaus, 
> traukos ir kiekio bendzino bake - esu labai pasimetes, koreliaciju 
> neturetu cia buti). Su lempute "chek engine" - dabar ji dega vazinejant 
> trumpus atstumus, vaziuoja virs 150 km atstumus - uzgesta (tipo 
> katalizatorius atsigauna? kazkokia nesamone). Taigi, po tokio ilgo 
> situacijo nupasakojimo bandau formuluoti klausimus:
> 1. Jei katalizatorius "parejo", aprasytas tarukos sumazejimas yra jo 
> pasekme (kie suprantu, gali buti - kemsasi ismetimo sistema, lianmda 
> zondai eina is proto gaudami "keistus" duju meginius? Bet sasaja su 
> bendzino kiekiu bake...? Ir kuro sanaudos nera dideles - vaziuojant 120 
> km/(daugiau netraukia) apie 7 l / 100 km.
> 2. Ar tokie netraukimo fokusai gali buti bendzino siurblio ar jo montavimo 
> broko pasekmeje? Ir lempute "chek engine" cia nesusijusi?
> 3. Is tiesu, problema yra ir su katalizatoriumi ir su siurbliu, todel 
> gaunisi va tokia tai visiska nesamone. O gal kas nors buvote susidure su 
> panasiu reikalu, ir galite pasiulyti nauju ideju?
> 4. Rosiusi varyti i "normalu" servisa, ir jei ka - keisti katalizatoriu - 
> gal zinote apytikslias kainas (noriu is anksto moraliskai pasiruosti - nes 
> speju, bus nepigu)?
>
>