Tema: Re: automobilis mergaitei
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-07 08:11:11
"MinVodai" <minvodai@gmail.com> wrote in message news:grelqg$er$1@trimpas.omnitel.net...
> naa, jei jau pamineti "barskuciai", tai galima ir seat itraukt :)
> zymiai pigiau kaip golfas, bet...  beveik viskas golfiska :)
> <Faktas>, patikek uz tuos 8 kLt zmogus ramybe nusipirx :)
> kaip as, dziaugiuosi padovanojes seat Ibiza 2000 metu, pati vaikus suvezioja
> kur reikia, susiperka namu ruosai, pramogoms, pas tevus (80 km)....  ir t.t.
> vienu zodziu - ramybe ir kunui ir dusiai  :)

na 1. ta mergina zmogui ne drauge :) tai ramybes nuo to jam jokios
2. apie joki 80km nekalbeta - tik mieste.
3. apie jokius vaikus nekalbeta.

> tokiu, kaip <Faktas>, turim savam kaime toki JAPA...  su dviratuku visur,
> gaila man JO :( visas laikas leidziamas pedalu minkymui....  apie
> laisvalaiki, apie pasibendravima su draugais pagalvoti nera kada, po
> keliones nebera sveikatos. Kita kalba, jei zmogus sedi namuose, nedirba,

nu man tokio irgi gaila.

> <Faktas>, buk realistas, ant zemes nusileisk - mes XXI amziuje, nebe tie
> tempai...  soliuojam tolyn ne aritmetine, bet geometrine progresija, o ar i
> blogaja, ar i geraja puse, cia jau kitas klausimas....

geometrine jau prisuoliavom :)
o ant zemes pats nusileisk - visos vakaru europos salys, kuriose dviraciai daug labiau paplite,
reiskias gyvena XIX amziuje, o mes jau XXI ?