Tema: Re: automobilis mergaitei
Autorius: MinVodai
Data: 2009-04-07 07:46:08
naa, jei jau pamineti "barskuciai", tai galima ir seat itraukt :)
zymiai pigiau kaip golfas, bet...  beveik viskas golfiska :)
<Faktas>, patikek uz tuos 8 kLt zmogus ramybe nusipirx :)
kaip as, dziaugiuosi padovanojes seat Ibiza 2000 metu, pati vaikus suvezioja
kur reikia, susiperka namu ruosai, pramogoms, pas tevus (80 km)....  ir t.t.
vienu zodziu - ramybe ir kunui ir dusiai  :)
tokiu, kaip <Faktas>, turim savam kaime toki JAPA...  su dviratuku visur,
gaila man JO :( visas laikas leidziamas pedalu minkymui....  apie
laisvalaiki, apie pasibendravima su draugais pagalvoti nera kada, po
keliones nebera sveikatos. Kita kalba, jei zmogus sedi namuose, nedirba,
turi laiko virs kaklo...
<Faktas>, buk realistas, ant zemes nusileisk - mes XXI amziuje, nebe tie
tempai...  soliuojam tolyn ne aritmetine, bet geometrine progresija, o ar i
blogaja, ar i geraja puse, cia jau kitas klausimas....
<optimistas> pirk masiniuka, nors ir 1000 km per metus pravaziuos, bet bent
jau realus vairavimo stazas bus :)