Tema: Re: OT: gal zinot is kur spamo gauti?
Autorius: esquires
Data: 2010-11-05 00:15:17
"Renookas" <vvv@vvv.vv> wrote in message
news:iatpvi$ni1$1@trimpas.omnitel.net...
> tai cia ta pati istorija nesibaigia.:)

tik nx ja cia pasakoti?

> Man kaip ir px, bet vaizduoja erelius kodus signalizacijos keisdami, spynas,
> e-mailu paswordus akd tik neprieiciau prie imones. O net neisivaiduoja is
> kuras visa infor zinau apie juos ir daugiau nei jie patys zino. Bet kadangi
> as ten interesu turiu vieninteliu: susigrazinti bapkes tai kaip ir px
> viskas, tik jei vaikai nori pazaisti, tai as jiems pora zaidimu turiu

tai tu zaisti nori, ar pinigus atsiimti?

> 1. e-maila kad atsibostu skaityti tai spamo lai pasiskaito

idiotizmas

> 2. perspejima kad isieskojima pradesiu: lai pasinervuoja

kvaila, nes neefektyvu

> 3. apsaugos kodus pasikeite o atsakingo asmens ne, tai apsauga visada man
> skambina kai jie nemoka signalizacijos issijungti. Sakiau gal koki karta
> pasakysiu kad nepazistu ir lai pavezina juos pailseti

idiotizmas

> Vienu zodziu daro ten cirka, visi darbuotojai zvengia, o as tyliai ramiai
> pora saldainiuku jiems nuleisiu lai pasidziaugia:) Nes apie save suzinojau
> jau to ko net sapne sapnaves nebuvau, ka jie paleide i pasauli net mano
> giminems:)

vienu zodziu visiems cia konkreciai px. na isizeidei, turi faktu, liudinijimu
bla bla bla, nori pacherinti, tai nebuk juzefas ir paduok i teisma.

> p.s. idomiausia tame, kad zmogus paskambina, papraso pagalbos, as sutinku
> padeti, kad ir kiek jau izeistas buvau, o cia pyst patys trukdo ta pagalba
> suteikti :) nu mazu maziausia kvaila, net nezinau ar bepadeti dabar :)

idomiausia, kad mazu maziausiai kvaila sekti sitas pasakas cia. suprantu, nera
su kuo pasikalbeti, bet:
1. tai niekuo tau nepades
2. ne mano reikalas, bet kaip verslininkas gudrus neatrodai
3. kaip manai, kas is sita bla bla bla perskaiciusiu mestusi su tavim daryti
babkes?

o dabar konstruktyviai: tai kiek tu ten tu akciju turi ir kokiu budu idejimai
padaryti? gal paskolos kokios suteiktos? imone skolu tau ar dar kam nors turi?