Tema: Re: OT: gal zinot is kur spamo gauti?
Autorius: Renookas
Data: 2010-11-04 10:13:38
tai cia ta pati istorija nesibaigia.:)

Man kaip ir px, bet vaizduoja erelius kodus signalizacijos keisdami, spynas,
e-mailu paswordus akd tik neprieiciau prie imones. O net neisivaiduoja is
kuras visa infor zinau apie juos ir daugiau nei jie patys zino. Bet kadangi
as ten interesu turiu vieninteliu: susigrazinti bapkes tai kaip ir px
viskas, tik jei vaikai nori pazaisti, tai as jiems pora zaidimu turiu
1. e-maila kad atsibostu skaityti tai spamo lai pasiskaito
2. perspejima kad isieskojima pradesiu: lai pasinervuoja
3. apsaugos kodus pasikeite o atsakingo asmens ne, tai apsauga visada man
skambina kai jie nemoka signalizacijos issijungti. Sakiau gal koki karta
pasakysiu kad nepazistu ir lai pavezina juos pailseti

Vienu zodziu daro ten cirka, visi darbuotojai zvengia, o as tyliai ramiai
pora saldainiuku jiems nuleisiu lai pasidziaugia:) Nes apie save suzinojau
jau to ko net sapne sapnaves nebuvau, ka jie paleide i pasauli net mano
giminems:)

p.s. idomiausia tame, kad zmogus paskambina, papraso pagalbos, as sutinku
padeti, kad ir kiek jau izeistas buvau, o cia pyst patys trukdo ta pagalba
suteikti :) nu mazu maziausia kvaila, net nezinau ar bepadeti dabar :)