Tema: Re: Kur nuplaut tepaluota varikli?
Autorius: svyt
Data: 2010-11-09 14:40:16
bet tai kita beda, praleis su tokiu irasu, tai keliukai ir dulkins is eiles,
teisingai sako, labai sudetinga islaikyt kad nerastum jokio skyscio vos
prasisunkusio, man pvz vos vos sunkiasi vairo stiprintuvas is bakeliom keist
chamuta labai purvinas darbas, dar virsuj vakumo slangas siek tiek ledo,
priverziau, gal laikys, bet tepalai liko...ir senai masinai, elementariai
keiciant teplaus siek tiek pakliuna, o jei dar reik dapylinet?

--
vyt/ /