Tema: Re: Kur nuplaut tepaluota varikli?
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-03 00:45:45
Man siaip netrukdo, bet sakyciau jei jau rupi, tai koks tai blogas mastymas:
Jis paeme 100.. tai ka, man cia siulo 500 irgi nieko, kitas taip paima pora
tukstanciu (ka cia, biski daugiau), dar vienas paziuri - hmm anie tris eme -
reik ir man :)

O siaip, kai ekonomika musu bus subalansuota, galesim gyvent kaip vakaruose,
kur nereikia galvot, kaip cia centa pakist uz kysi, kai galima lita sumoket
uz tvarkinga masina ir nesukt galvos.. Turiu rysiu su ne vienu vakarieciu,
ir man gan ispudingai atrodo kai karta per savaite uzejes i parduotuve
nusiperka po filma kad paziuret ta vakara, ar jei ten koks brangokas, tai
issinuomoja.. Sake "taip greiciau, nei pas jus lietuvoj internetu :)"