Tema: Re: OT: sukchiai
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-10-29 02:35:27
Kiek tu matei raktininku, kurie neuzsiimtu avariniu spynu atidarimu? Didele
dalis standartiniu raktu kur spynos iki 100Lt galima atidaryti vienu ar kitu
nedestruktyviu metodu.. Paprasta tumblerine spyna atidaryt net patirties ir
ziniu daug nereik, irankio uz 15$ uztenka, su kuriuo bet koks kiemo
chuliganas ateis :)
Nesakau kad visos, bet dauguma pigiuju..