Tema: Re: OT: sukchiai
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-10-26 02:43:58
Ateik pas mane video susimontuot, jei yra poreikis, neapipisiu :)
www.videocut.lt
As nustojau pasitiket bet kuom, kas parduoda daikta uz kaina X ir tada
prideda dar dvidesimt nemokamu paslaugu, a po to kai nori grazint daikta,
sako OK, imk pinigus X*0,01, kita dalis uz paslaugas ir priedus negrazinama
:)