Tema: Re: Variklio keitimas
Autorius: Sharkius
Data: 2010-10-19 00:08:14
A vot man kaip buvo - sulupau masina, gero joje buvo like beveik tik
variklis, kazkaip netycia radau srote katik pradeta ardyt, tokia pacia tik
be variklio, nugi persidejau, nuvariau registruot nieko neklause ir man
nesake irase i dokumentus sudauzytos masinos variklio nr ir viskas... turiu
dabar dvejus skirtingus, galiojancius, dokumentus su tuo paciu variklio
numeriu.. Tiesa, likimo ironija - ta antroji masina irgi jau suvoliota ir po
presu pakista, o variklis skladuke ant vezimelio stovi, jauciu reikes ir
trecia masina tam paciam varikliui suorganizuot.:)