Tema: Re: ar verta mažai įmonei pereiti iš Bitės į Tele2?
Autorius: Icetom
Data: 2010-10-14 23:54:16
?

"tds"  wrote in message news:i96br2$sd$1@trimpas.omnitel.net...

roamingas veikia normaliai, bent jau kiek buvau isvaziaves.. Egipte ir tai
veike :)) as tai su malonumu eiciau i teledu, tik sefui yra lygis Omnitely
su didesniais tarifas buti..
Keliuosi keltu iš Klaipėdos į Smiltynę važiavimui į Juodkrantę. Tėvas laukai
ant kranto, kad paimti. Spėk ar aš būdamas Omnitel naudotojas prisiskambinau
tėvui į jo darbinį Tele2 :D Ir šiaip tėvas ir jo kolegos daug važinėja po
Lietuvą, tai dabar keikiasi kokį "kokybišką" turi ryšį perėję į Tele2 :)