Tema: Re: ar verta mažai įmonei pereiti iš Bitės į Tele2?
Autorius: Renookas
Data: 2010-10-14 10:43:36
jo jo, turejau ir as tokia nsituacija kai irodinejau kad geriau piltis kura
nesteje ir pokalbius tele2 arba bitej (na tuo metu tokie pasiulymai buvo) ir
sefui buvo ne lygis pereiti. Na nuleidau rankas ir tiek. Saskaitos ejo ten
uz 5 numerius netoli 2000 Lt. Dabar krizes metu is omnio gauti buvo planai
po 3cnt i visus tinklus ir saskaitos sumazejo iki 300 Lt (pries keiciant
planus budavo 700-800Lt). Naujai imonei ir bandau gauti siuos planus. Jei
negausiu, bus tele2