Tema: Re: gyvenimo budas - daiktu nesiokle?
Autorius: Korke
Data: 2010-10-13 15:37:28
 Nu nezinau, autoriaus specifikacijoje nenurodyta prie kokios aprangos nori.
Nes jei prie oficialios darbines suprask kostiumas arba bent jau svarkas,
tai man nieko juokingesnio ir durnesnio nera, kai kostiumuotas deda dedasi
ant kupros nudrengta ir nuspardyta backpack'a... Nei svarko prasme nelieka,
nei solidumo...

O jei kalbama apie casual apranga, tai visada bliuzonas bent jau mano atveju
turi kisenes kur mineti daiktai pukiai telpa ir nereik papildomo tasioko.
Isvis ta dabartine vyrisku rankinuku per peti mada su D&G dar logo
visokiais, tai...nei ...nei i raudonaja armija.