Tema: Re: OT: gyvenimo budas - daiktu nesiokle?
Autorius: cooleris
Data: 2010-10-13 02:20:40
Nu jei zmona raktam nesioti tai tikrai neoptimalus variantas
Bet ji ne tik tam tinka:)
Pas mane rankinukas kur galima ideti A4 perlenkta faktura
Dar galima isideti knyga Fantastikos aukso fondo (kaip tik telpa)
Daug fakturu
Pinigine
ir flesa
Ai dar guma telpa
Kaip sake as jau turbut senamadiskas
Bet kiekvienas savo stiliu randa ieskodamas
Sekmes
Tavo stilius nei legali nei nelegali kopija pats rasi