Tema: Re: KlAUSIMAS TO "FLA"
Autorius: Velnias
Data: 2010-10-11 22:56:38
Sakyk ka nori, bet vos ne tavo pirmo tokie neigiami atsiliepimai pries LD is
kokiu 10 zinomu teigiamu, tame tarpe ir mano paties. Masina mano paprasta
eiline nelabai sena, jokiu spec. bendravimo igudziu nereikia. Taip kaip
pasakoji tai cia BTA elgiasi, teko ir paciam ta isbandyt.

"Fla"  wrote in message news:i8vnrv$d0c$1@trimpas.omnitel.net...

On 2010.10.11 21:19, Velnias wrote:
> Nezinau kur tu cia siknoj slieku ieskai, nes toks vaizdas kad tikrai kavos
> nepasiule ar kazkas panasaus.
Jei del kazkokiu priezasciu yra noras taip galvot, arba kitiem iteigt -
sekmes darbe :)

> Konkreciai mano atveju irgi LD kasko, buvo per metus 2 ivykiai - nueini,
> suformini, viska autorizuotam servise sutvarko ir perveda pinigus - ko dar
> reikia?
Cia pasigirt norejai kad masina apynauje, ir LD del to sutinka autorizuotame
servise tvarkyt, ar kaip? ;)

> Kainos autorizuoto serviso pakankamai ispudingos, gal dvigubai virsija
> tokiu "vidutiniu draudiminiu servisu" lygi, bet problemu del to niekad
> nekilo.
Jei jau kalbet apie servisus ir kainas - Zukausko servise jie is principo
nieko remontuot nesutinka. Is karto sako, kad per brangus jiem tas servisas,
ir siulo visokius "zerucius" ir pan. b*bucius ;) Pvz. su ERGO sitoj vietoj
problemu nekildavo.

> Jeigu ten atejes bandai kazka strojinti arba seip mekeni kaip mekigis tai
> gal ir nesulauki pakankamai demesio, nes priesingu atveju nezinau ko dar
> noret is draudimo.
A, nezinojau kad pas LD atejus, reikia kazkokius "baxurishkumo" standartus
atitikt, jei nori kad reikalus greitai ir maloniai sutvarkytu. Kitur
nekildavo tokiu bedu..
Beje, mail'u bendraujant tai irgi galioja? Gal tada ju darbuotojai net
rishliai mintis rashtu destyt pradeda? Prisegu pavyzdi:

"Už sugadintą priekinę dešinės pusės padangą (jei nėra kitos tokios pat
dėvėtos padangos rinkoje) galima atlyginti
už kitą analogišką vieną naują padangą pagal įsigijimo dokumentus, atėmus
nusidėvėjimą (Transporto priemonių draudimo
taisyklės Nr.021 punktas 10.1: nuostolio dydis atsižvelgiamas tik į įvykio
metu tiesiogiai padarytus sugadinimus). "

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala,
sutaupysi nervu :)