Tema: Re: KlAUSIMAS TO "FLA"
Autorius: Velnias
Data: 2010-10-11 21:19:04
Nezinau kur tu cia siknoj slieku ieskai, nes toks vaizdas kad tikrai kavos
nepasiule ar kazkas panasaus. Konkreciai mano atveju irgi LD kasko, buvo per
metus 2 ivykiai - nueini, suformini, viska autorizuotam servise sutvarko ir
perveda pinigus - ko dar reikia? Kainos autorizuoto serviso pakankamai
ispudingos, gal dvigubai virsija tokiu "vidutiniu draudiminiu servisu" lygi,
bet problemu del to niekad nekilo. Kalba eina konkreciai apie Kauno LD
filiala.
Jeigu ten atejes bandai kazka strojinti arba seip mekeni kaip mekigis tai
gal ir nesulauki pakankamai demesio, nes priesingu atveju nezinau ko dar
noret is draudimo.

"Fla"  wrote in message news:i8vi7a$5co$1@trimpas.omnitel.net...

On 2010.10.11 16:22, Aurimas wrote:
> A kodėl taip ant LD pyksti? Tiesiog įdomu. Pernai tirėjau įvykį, tai kaip
> ir nebuvo jokių problemų. Ar čia dabar kas pasikeitė?

Nepykstu. Tiesiog draugiskai perspeju zmones (zinau, labai nelietuviska; gi
tautieciui svente, kai kaimyno troba dega;)

O del problemu su jais - kelis kartus issamiai jau rasiau cia news'uose. Dar
karta issamiai - tingiu..
Jei trumpai - teko berods 4 kartus pas juos pabut; viena karta nenorejo
atlyginti tos zalos, kuria pagal
sutarti kaip ir turetu (su draudimo prieziuros komisija zaisti tingejau);
jei nueini su salyginai nedideliu
nuostoliu - isvis bando durniu ieskot, is serijos "kam cia tvarkyti, galima
gi ir taip vazinet, nelabai matos",
ir t.t.

Aptarnavimo/bendravimo kultura bendru atveju apgailetina; jausmas kaip
nuejus i masinu turgu, kur perekupai
plugishkomis "gudrybemis" smegenis plaut bando ;) Tiesa viena (paskutini)
karta kai buvau - viskas daugmaz ok
buvo; matyt pasiseke ta karta ant normalaus darbuotojo pataikyt, ar siaip
gera diena jiems buvo ;)

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala,
sutaupysi nervu :)