Tema: Re: Silpstantis akumas + ilgesni tampymaisi uzvedant
Autorius: rl
Data: 2010-10-11 16:00:08
Siaip ne per seniausiai buvau pas dujininkai, tai porino, kad kai
skylute reduktoriaus membranoje atsiranda, tada per nakti duju likutis
suteka i isiurbimo kolektoriu, ko pasekoje rytais uzsisiurbia ir sunkiai
kuriasi. Tipo is karto pasijaucia - viena diena normaliai kuriasi, kita
jau bruzinti ilgokai reikia.

Cia snekejom apie IV karta. Gal pas tave kazkas tokio...