Tema: Re: Silpstantis akumas + ilgesni tampymaisi uzvedant
Autorius: Girduva
Data: 2010-10-11 15:23:57
Aha, klausimai lamerišti, sorry. Bet už atsakymus ačiū. Toks va apie apie procentus, mane pilnai tenkina.

P.S. auto vienas yra su dujom, kitas dyzelis. Dujinis ilgai suka kol užsiveda - anksčiau sukdavo "energingiau" ir užsivesdavo greičiau, įtariu, kad akumas jau miršta. O dyzelis kai pastovi savaitę po to du / tris abarotus tokius "iš paskutiniųjų" padaro, bet po to užsiveda :-) Irgi, įtariu, kad akumas jau miršta.

"Zoom" <zoom-nospam@projektas.lt> wrote in message news:bni5b6ti0kfovdiequcdlfvb4e55luoe3g@4ax.com...
> 90%, kad su nauju akumu pajusi ženklų pagerėjimą. Įsitikinta bent su
> trim dyzeliniais kibirais. Dyzelio atveju prieš starterį nuo
> silpnesnės srovės dar ir žvakės blogiau kaitina.
> 
> Mon, 11 Oct 2010 09:12:02 +0300, "Girduva" <xxx@xxx.xx> rase:
> 
>>Sveiki.
>>
>>Akumas jau gana senas, prieš porą mėnesių (dar buvo šilta) pradėjo sunkiai kurtis auto - ilgokai suka variklį, kol užsiveda.
>>Galvoju ar realiau, kad nusilpęs akumas kaltas dėl to, kad starteris kankinasi? Koks ten veikimo principas srovės stiprumo atžvilgiu? Jei srovės užtenka, tai turi užsivesti greitai, o jei srovė per silpna, tai turi iš viso neužsivesti ar gali tampytis po truputį ir tik tada užsivesti?
>>
>>Ir iš viso, ar akumo talpa ir galia tiesiogiai susijusios? Ar gali akumas būti beveik tuščias, bet srovės stiprumo turėti pankankamai?
> -- 
> - Zoom -
> http://www.leonardas.net