Tema: Re: Evasion/806/Ulysee
Autorius: Pagonis
Data: 2010-09-20 09:00:52
Su 2,1 Ulyssu vaziavau apie pusantru metu. Vienintele beda su situom varikliu- didesne masinos rida :)
Maniskis jau buvo su elektriniu siurbliu, bet situ metu su boshiniu po default ir nerasi. Salonas superinis pagal transformacijos galimybes, maniskes priekines sedynes sukinedavosi, klima, pilna elektra ir tt.
Kelioneje vasara per tris 3k km suvalge vidutiniskai 6.2 saliaros.
Trukumai- reikia ziureti priekines sakes, jei restauruoti- pas Viliu. Pas mane dar gale amortikai kazkaip pradejo bildeti, bet nesupratau cia pigus bilsteinai is saves bilda, ar is varztu atlaisvejo. taip ir pardaviau neissiaiskines. :)