Tema: Re: Evasion/806/Ulysee
Autorius: ukw
Data: 2010-09-19 23:21:42
nu man tos varnelės prie širdies. :)

tuten kiek pamenu turi dujofikuotą.  kaip visi vidiniai salono reikalai.
mintis naudoti kaip kasdienį auto su sąlyga, kad kartais reik aparatūros
pavežiot (ne bulvės, užima vietos bet nedaug sveria) na ir žinoma vasarą
dviratis manau lengvai telpa vidun.

pasipasakok dar.  labiausia linkstama prie 2.1TD   bet įdomu kaip ten tie
turbininiai benzai?