Tema: Re: com: vitaminai ir papildai 60-40% pigiau nei musu vaistinese
Autorius: Sharkius
Data: 2010-09-18 12:22:19
Tu blet paimk ir pasakyk konkreciai ka cia nelegalaus daro????? Parduoda
saldainius po veliava "maisto papildas" ok, kas cia nelegalaus? tau skauda?
nueik i artimiausia maisto prekiu parduotuve, saldainiu skyriuj ten pilna
visokiu kaziniku, ryziu batonelu, uogu isspaudu ir pan, tik uz turbut
trigubaii pigiau, bet jei zmogus randa lochu kurie patiki jog cia vaistas,
tai valio. Ar cia manai kad jei zmogus is lenkijos kazka valgomo atsiveza
parduot, ir juo labiau ne uz cash'a, o normaliai, susaskaita, tai jis jau
nusikaltelis???