Tema: Re: com: vitaminai ir papildai 60-40% pigiau nei musu vaistinese
Autorius: linuji
Data: 2010-09-18 08:51:20
nu tai nusiusk mailu uzklausima gal varpos didintoju pasiulys.
mane tai stebina zmones, kai net palaiko tokias nelegalias iniciatyvas.

pateisinciau dar - automobilio tepala taip pirkt ar kokia detale. bet pirkti tai, ka pats valgysi ar duosi savo artimiesiems valgyt - is nelegalaus saltinio. jokio pateisinimo nematau.