Tema: Re: 201 kabinetas "neturim pagrindo netikti pareigūnais, kurie davė priesaiką.."
Autorius: Saulenas
Data: 2010-09-02 12:45:17
Man irgi del dirzu.Sustojau, uzgesinau varikli,pradejau trinti stovejimo
talona -privaziuoja policija ir barbena i langa.Atidarau -jus be dirzo
vaziavote .Paklausius kaip jie tai nustate jei jie nei stovejo ant
gatves,nei prasilenkem ,nei vaziavo is paskos aiskina,kad matem ir viskas,o
kaip matem ne tamstos reikalas.
"Komisijoi'" isklause,pasake  "kad as suprantu jusu pasipiktinima" ir
suskelus legendine fraze apie "nera pagrindo netiketi" pasiule skusti
teisme.